ZAMÓWIENIA

Odzież produkujemy na zamówienie.

Odzież produkujemy za konkretne zamówienie klienta. Klient zamawiając u nas odzież jest powiadamiany o każdym etapie realizacji swojego zamówienia!

Czy muszę się zarejestrować aby złożyć zamówienie?

Nie. Zamówienia można składać bez rejestracji.

Jak się z wami skontaktować?

Skontaktować się z nami można poprzez formularz kontaktowy na stronie, telefonicznie (numery na dole strony) lub na naszych social mediach (na górze strony).

Jak otrzymać kod rabatowy?

Kod rabatowy można otrzymać zapisując się na nasz newsletter (poniżej strony) lub śledząc nasze social media (Facebook i instagram - na górze strony) Atrakcyjne kody rabatowe otrzymują również osoby które złożyły u nas zamówienie.

 

PRODUKTY

Jak mogę dobrać rozmiar odzieży?

Poprzez naszą stronę "rozmiary" która jest na dole strony.

Czy jest możliwa współpraca i zakup hurtowy?

Oczywiście. Proszę napisać do nas w sekcji "kontakt" wybierając "współpraca"

WYSYŁKA / DOSTAWA

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Niestety na ten moment oferujemy jedynie sprzedaż wysyłkową.

Czy oferujecie darmową wysyłkę?

Tak! Darmowa wysyłka jest automatyczna w każdym zamówieniu powyżej 100zł. Darmową wysyłkę można również otrzymać śledząc nasze social media!

Jakie są koszty wysyłki?

Wszystkie aktualne ceny są w sekcji "dostawa" na dole strony.

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Tak! Ceny wysyłek za granicę są ustalane po wybraniu kraju w koszyku.

Czy mogę śledzić drogę mojej paczki?

Oczywiście! Po odebraniu od nas paczki przez kuriera wysyłamy kod dzięki któremu można śledzić drogę paczki.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia trwa do 3 dni roboczych. 

Dlaczego tak długo muszę czekać na realizację zamówienia?

Długi czas realizacji spowodowany jest tym że odzież produkujemy za konkretne zamówienie klienta. Klient zamawiając u nas odzież jest powiadamiany o każdym etapie realizacji swojego zamówienia!

Jak długo trwa dostawa przez kuriera?

Jest to uwarunkowane miejscem do którego jest zamawiana odzież. W większości przypadków na terenie Polski jest to 24 godziny.

PŁATNOŚĆ

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić na 3 sposoby:
- płatność błyskawiczna przez serwis DotPay
- płatność przelewem zwykłym (dane do przelewu są wysyłane po złożeniu zamówienia)
- płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

WYMIANA I ZWROT

Czy mogę zwrócić zamówienie bez podania przyczyny?

Oczywiście. Bezpłatnego zwrotu można dokonać do 14 dni od odebrania przesyłki. Klient pokrywa natomiast koszt odesłania do nas paczki. Należy również dołączyć do zamówienia paragon + wypisany dokument zwrotu.

Czy jest możliwa darmowa wymiana produktu jeżeli rozmiar okaże się zły?

Oczywiście. Należy odesłać produkt na nasz adres ul.Plac Piastowski 11/9, 85-012, Bydgoszcz opisując paczkę jako wymiana. Należy również poinformować nas o wymianie poprzez formularz, telefon lub na naszych social mediach. Po otrzymaniu i zweryfikowaniu paczki zwrotnej wyślemy nowy wybrany rozmiar na nasz koszt.

 

Nowości

darmowy
zwrot

ODZIEŻ NA
ZAMÓWIENIE

szybka
dostawa

Zapisz się do NEWSLETTERA
i otrzymaj 5% zniżki!

Informacje o sklepie

Adres email:

kontakt@athle.pl

Skontaktuj się z nami:

+48 535 299 510, +48  795 000 841

Moje konto

preloader